DOSTAVA I POVRAT

 

Proizvodi se dostavljaju na adresu navedenu prilikom naručivanja. Rok isporuke ovisi o lokaciji dostave i dostupnosti proizvoda. Procijenjeni rok isporuke  je 1 – 5 radnih dana  u Republici Hrvatskoj. Vremena isporuke su približna i mogu varirati zbog vanjskih čimbenika koji su izvan naše kontrole. Nakon što pošaljemo vašu narudžbu na otpremu, nismo odgovorni za bilo kakva kašnjenja ili probleme koji se mogu pojaviti tijekom procesa slanja.

Cijena dostave je 4,90 EUR

 

Dealuna d.o.o. se obvezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan  te odgovara vrsti i opisu proizvoda navedenom na www.amiko.hr.

Slika koja ilustrira proizvod na Internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda, u smislu točne boje te kupac takve proizvode ne može reklamirati s te osnove.

Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tijekom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni.

Prilikom dostave proizvoda, molimo Vas da provjerite isporučene proizvode te eventualna vidljiva oštećenja. Ukoliko su na pošiljci vidljiva vanjska oštećenja ambalaže, kupac ima pravo odbiti preuzeti pošiljku. U slučaju da u pošiljci nedostaje neki od naručenih proizvoda ili je isporučen pogrešan proizvod molimo Vas da nas o tome odmah obavijestite na e-mail adresu: info@amiko.hr. U najkraćem mogućem roku ćemo dostaviti  proizvode koji nedostaju ili ispravno naručene, o svom trošku.

 

Ukoliko Kupac želi zamijeniti proizvod koji mu ne odgovara (npr. zbog veličine i sl.), takav proizvod mora biti nekorišten, nenošen, neopran i u istom stanju u kakvom ste ga primili te se može vratiti Prodavatelju u originalnoj ambalaži i s etiketom u roku od 14 dana nakon primitka. Troškove povrata snosi Kupac. Sukladno čl. 79. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/2022), imate pravo raskinuti ugovor sklopljen na daljinu bez naknade i bez navođenja razloga u roku od 14 dana nakon primitka proizvoda.

 

Za sve reklamacije i povrate molimo Vas da nas kontaktirate putem na e-mail adrese: info@amiko.hr  kako bismo dogovorili povrat i zamjenu takvog proizvoda ili povrat novca.

 

REKLAMACIJE I PRIGOVORI

 

Kupac ima pravo podnijeti prigovor na proizvode i usluge putem e-maila na info@amiko.hr

Prodavatelj će odgovoriti na prigovor u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.